Často kladené dotazy
Recepce
Naši recepční Vám rádi zodpovědí dotazy a poskytnou informace ohledně možnosti strávení volného času.
Můžete si zde také zakoupit různé lipenské suvenýry, výrobky s naším maskotem Bollo medvědem, drobnou drogerii, žetony do prádelny nebo nápoje.
Rádi Vám zde také zapůjčíme vybavení pro hru na minigolfu, stolního tenisu nebo badmintonu.
Je recepce otevřená 24 hodin?
Recepce je otevřena každý den od 9:00 hod. do 19:00 hod. (dle aktuálních sezón je otevírací doba recepce podle potřeby upravena).
Po dobu uzavření recepce se ve stejné budově – na pravé straně od vstupních dveří - nachází strážná služba.
Po dobu Vašeho pobytu můžete v nepřítomnosti recepčních využít, v případě nutnosti, některé z uvedených tel. čísel na informačním plánku, který obdržíte při příjezdu.
Od kolika hodin je možné se ubytovat?
Apartmán je pro Vás k dispozici od 15:00 hodin. Pokud přijedete dřív, můžete se přijít nahlásit na recepci, kde obdržíte všechny informace k pobytu a následně si po 15:00 hod. již jen přijdete vyzvednout klíč od Vašeho apartmánu.
Můžeme se ubytovat po otevírací době recepce?
V případě příjezdu po uzavření recepce, která je otevřena každý den od 9:00 hod. do 19:00 hod., si můžete vyzvednout klíče od apartmánu a plán parku u strážné služby, která se nachází v budově recepce na pravé straně od vstupních dveří.
Do kolika hodin musíme opustit apartmán?
Apartmán je nutné opustit v den odjezdu do 10:00 hodin. Pozdější check-out je případně možné domluvit na recepci.
Jak postupovat, když potřebujeme odjet v době, kdy je recepce zavřena?
V případě odjezdu mimo otevírací dobu recepce je nutné nahlásit tuto skutečnost předem na recepci.
Klíče pak stačí vhodit do boxu, který je umístěn na dveřích u strážné služby, která se nachází v budově recepce na pravé straně od hlavního vchodu.
Jaké jsou možnosti platby na recepci?
Na naší recepci je možné platit platební kartou nebo v hotovosti v českých korunách i v eurech. V případě platby v eurech akceptujeme bankovky v max. hodnotě 100,-€.
Je možné na recepci koupit kapsle do Nespresso kávovarů?
Ano, na recepci prodáváme kapsle do Nespresso kávovarů. Na výběr máme z pěti druhů, z toho dva druhy jsou bezkofeinové. Kapsle prodáváme po 10 kusových baleních.
Rezervace pobytu
Pokud si chcete rezervovat pobyt a máte ještě nějaké doplňují otázky, podívejte se na nejčastěji kladené dotazy našich hostů. Věříme, že Vám pomůžeme vybrat si pro Vás ten nejvhodnější apartmán.
Jak si můžeme zarezervovat pobyt?
Pobyt si můžete zarezervovat online na našich stránkách nebo prostřednictvím emailu našeho rezervačního oddělení rezervace@marinalipno.cz.
Lze vyhotovit na pobyt dárkový poukaz?
Ano, po domluvě s recepcí si můžete nechat vystavit dárkový poukaz. Dárkový poukaz si můžete nechat vystavit na konkrétní pobyt nebo na Vámi vybranou částku, kterou pak uplatníte na úhradu ubytování.
Můžeme se ubytovat s pejskem?
Domácí mazlíčci jsou v našem resortu vítáni. Pobyt pejska je nutné nahlásit při rezervování pobytu, aby Vám byl vybrán apartmán, kde může být pejsek ubytován. Max. počet pejsků na apartmánu jsou 2.
Při pobytu s domácím zvířetem Vám bude účtován „poplatek za psa“ dle platného ceníku.
Má každý apartmán výhled na jezero?
Ne. Některé apartmány výhled na jezero nemají. Umístění apartmánů a jejich případný výhled zjistíte v našem plánu parku.
Můžu si vybrat konkrétní umístění apartmánu?
Při výběru konkrétního umístění apartmánu (např. v přízemí, s výhledem na jezero, 2 koupelny, více apartmánů vedle sebe, apod.) je nutné uhradit jednorázový „poplatek za přání“ dle platného ceníku.
V případě přání více apartmánů vedle sebe, je tento poplatek účtován pouze v jedné rezervaci.
Způsoby platby
Potřebujete si upřesnit, jakým způsobem nebo do kdy je třeba uhradit Váš pobyt? Máte možnost platit přes Benefitní karty nebo přes Vašeho zaměstnavatele? Podívejte se na nejčastější dotazy ohledně úhrady pobytu.
Jakým způsobem se hradí pobyt?
Po zarezervování pobytu obdržíte na email platební instrukce. Vaše rezervace bude závazně potvrzena až po uhrazení zálohy v minimální výši 30%.
Pobyt je možné uhradit online platební kartou, bankovním převodem nebo při příjezdu na recepci.
Lze platit pobyt až na místě?
Ano, ale pouze ve vyjímečných případech a po předchozí dohodě. Jinak je povinností hosta uhradit celou částku za pobyt předem dle našich platebních podmínek.
Je možné zaplatit pobyt ze zaměstnaneckého fondu FKSP?
Ano, o vyhotovení faktury je nutné požádat předem a to již při rezervaci. Pro vystavení faktury prosíme o dodání fakturačních údajů a požadované částky k fakturaci. Faktura Vám bude následně zaslána na email.
Jaké jsou storno podmínky pobytu?
V případě zrušení pobytu budou účtovány storno poplatky. Zrušení rezervace je nutné zaslat písemně na naši emailovou adresu: rezervace@marinalipno.cz nebo na adresu Landal Marina Lipno, 382 78 Lipno nad Vltavou 310.
Všichni dnes víme, že plánování dovolené na několik měsíců dopředu je velice obtížné. Proto jsme se pokusili najít flexibilní řešení, abyste si mohli bez obav rezervovat dovolenou v našem resortu Landal Marina Lipno.
Apartmán/Resort
Nenašli jste v popisu apartmá nebo bungalovu odpovědi na všechny Vaše dotazy? Chcete si ještě předem pobytem nebo rezervací zjistit jaké jsou možnosti parkování, umístění apartmánu nebo např. letního grilování?
Je v areálu parkování zdarma?
Ano, parkování na vyhrazených místech v areálu (centrální parkoviště) je pro hosty zdarma. Parkoviště je určené pouze pro naše hosty a je ohraničené závorami. Závory si otevřete čipem, který obdržíte při příjezdu na recepci.
Je možné parkovat přímo u apartmánu?
Ne, v našem resortu není povoleno parkovat u apartmánu. K parkování jsou vyhrazena pouze parkoviště uvedená na plánku parku. Parkovací místa přímo u apartmánů slouží jen pro krátkodobé stání pro vyložení/naložení (do 30min.).
Přijedeme vlakem nebo autobusem. Jak daleko se nacházíte od nádraží?
Vlakové nádraží se nachází od našeho resortu přibližně 3 kilometry. Pro dopravu z nádraží je tedy vhodné využít taxi služby. Vlastní transport nezajišťujeme.
Nejblíže k našemu resortu se nachází autobusová zastávka Lipno nad Vltavou, Slupečná, rozc., která je od nás vzdálená cca 600 m.
Je povoleno v apartmánech kouřit?
Všechny apartmány v našem resortu jsou nekuřácké. Kouřit je povoleno pouze na balkónech či terasách za předpokladu, že tím nebudou rušeni hosté okolních apartmánů.
Je na apartmánu pračka?
Pračka na apartmánu není, ale v resortu je k dispozici pro naše hosty prádelna. Žetony do pračky a sušičky si můžete zakoupit na recepci. Prací prostředek je do pračky dávkován automaticky. Není možné používat vlastní.
Je na apartmánech WIFI připojení?
Ano, v každém apartmá je WiFi připojení na internet (vysokorychlostní internet 8/8MB). WiFi připojení je pro hosty zdarma. Přihlašovací kód naleznete v informačních deskách na apartmánu.
Můžeme si někde uložit kola, lyže?
Součástí každého apartmánu je vlastní sklep, který slouží k uložení kol, lyží, kočárků a jiného sportovního vybavení. Tento prostor se nachází v bezprostřední blízkosti apartmá.
Mají všechny apartmány balkón?
Ano, každý apartmán má balkón nebo terasu s venkovním nábytkem. Terasy se nacházají v přízemních apartmánech budov 201- 282, 421- 432 a 123 - 136. Terasy mají také všechny bungalovy.
Pokud byste si při rezervaci chtěli vybrat zda budete mít apartmán s balkonem nebo terasou, bude Vám účtován "poplatek za přání" dle platného ceníku.
Máte k dispozici apartmány pro osoby na invalidním vozíčku?
Bohužel nemáme. Pouze jeden apartmán (typ 4-6A, č. 644) je upraven bezbariérově pro pobyt osob s lehkým handicapem. Tento apartmán se nachází v přízemí, je jednopodlažní, má širší dveřní zárubně a zásuvky jsou instalovány níže.
Mají apartmány kuchyňku? Jak je vybavena?
Ano, každý apartmán v našem resortu má kuchyňský kout. Kuchyňka je vybavena ledničkou s malým mrazákem, myčkou nádobí, elektrickou varnou deskou (4 plotýnky), elektrickou troubou, mikrovlnnou troubou, kávovarem, Nespresso kávovarem, rychlovarnou konvicí.
Dále jsou standardním kuchyňským inventářem: hrnce, pánvičky, misky, nože, prkénko, otvírák na lahve, na víno, i na konzervy, dále vařečky, cedník, talíře, polévkové misky, skleničky, hrnečky, příbory atd… (vždy v počtu max. kapacity osob na jednotlivých apartmánech).
Půjčujete gril? Je možné grilovat na vlastním grilu?
K dispozici máme pouze elektrické raclette grily, které je možné si zapůjčit na recepci (vratná kauce činí 500,-Kč/raclette gril). V období prázdnin doporučujeme rezervaci předem.
Jiné než elektrické grily mohou hosté používat na terasách před apartmány – to platí pouze pro terasy, které se nachází v přízemí – za následujících podmínek:
- pokud používáte bezpečný gril
- pokud nepostavíte gril na měkký podklad (např. trávu), ale betonový podklad Vaší terasy
- pokud neumístíte gril na terasový nábytek nebo jiný nábytek z Vašeho apartmá
- pokud dohlédnete na to, aby byl v dosahu hasicí přístroj
- pokud budete na podpalování používat zapalovač a ne líh
- pokud gril po použití necháte řádně vychladnout
- užíváním grilů nesmíte omezovat sousední apartmán
Dále je pro hosty parku vyhraněné ohniště za budovou recepce.
Nabízíte k pobytu snídaně nebo polopenzi?
V našem resortu je možné si objednat snídaně v restauraci MOLO Bistro Lipno nebo v bistru Natali, které se nachází u plaveckého bazénu.
Snídaně se nabízí formou À la carte. Snídaně si můžete objednat přes naši recepci.
Děti
Při dovolené s dětmi je dobré vědět, nejen to, co všechno můžete v našem resortu s dětmi zažít, ale i jaké služby v rámci ubytování Vám pro Vaše děti můžeme nabídnout.
Máte v parku dětské hřiště?
Ano. V parku se aktuálně nacházejí 3 dětská venkovní hřiště, 1 vzduchová trampolína, venkovní posilovna, stolní tenis a minigolf. Viz plán parku.
Nabízíte animační programy?
Ano. Pro naše nejmenší klienty je v našem parku k dispozici Bollo klub. Jedná se o dětský koutek, kde jsou pro děti připravované animační programy plné her, tvoření a zábavy. V případě pěkného počasí probíhají některé programy i venku.
Program je připravován i s ohledem na obsazenost parku a je k dispozici vždy na recepci nebo našich internetových stránkách.
Lze si půjčit dětskou postýlku, židličku, případně jiné potřeby?
Ano. Při rezervaci (popřípadě kdykoliv během pobytu) si můžete objednat dětskou cestovní postýlku (matrace na vyžádání podle dostupnosti) nebo jídelní židličku. Cena dle platného ceníku.
Dále je možné zapůjčení dětského nočníku, redukce či dětské vaničky (na dotaz, omezená kapacita).
Mají patrové apartmány na schodišti dětskou zábranu?
Ano. Všechny patrové apartmány a bungalovy mají v horní části schodiště dětskou zábranu.
Služby v okolí
Jaké všechny letní a zimní aktivity v okolí našeho resortu můžete využít jistě již víte. Pokud ale ještě máte dotazy, které jsou víc specifické, mohou Vám k tomu pomoct naše odpovědi na často kladené dotazy.
Je v blízkosti obchod?
V docházkové vzdálenosti 3 minut se nachází odchod Jednota Coop (24/7). Další obchody s potravinami naleznete na promenádě či nahoře v obci Lipno.
Větší supermarkety můžete navštívit v ca 35 km vzdáleném Českém Krumlově či 25 km vzdáleném Bad Leonfelfen v Rakousku.
Najdu v Lipně nad Vltavou bankomat?
V Lipně nad Vltavou nalezete 3 bankomaty. U půjčovny sportovního vybavení Intersport (parkoviště skiareálu) a u plaveckého bazénu Aquaworld Lipno naleznete bankomat České spořitelny. U Restaurace Admirál najdete bankomat Komerční banky.
Lze si u vás vypůjčit sportovní potřeby?
Sportovní potřeby si můžete půjčit v půjčovně Lipnocentrum, jedna z poboček se nachází přímo v našem parku. Hosté našeho parku mají v této půjčovně 15 % slevu.
Dále se na Lipně nachází půjčovna sportovního vybavení Intersport, kterou naleznete u parkoviště Skiareálu Lipno.