Všeobecné obchodní podmínky ubytování a služeb v ubytovacím zařízení
společnosti Marina Lipno, družstvo
IČ: 25187961
Slupečná 310
382 78 Lipno nad Vltavou
zapsána u Krajského soudu v Českých Budějovicích sp.zn. Dr 444
provozovna:
Slupečná 310
382 78, Lipno nad Vltavou
jako ubytovatel (dále také jako Landal Marina Lipno), tímto dle § 1751 zák. č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník vydává Všeobecné obchodní podmínky ubytování a služeb v ubytovacím zařízení, na adrese Lipno nad Vltavou 310, PSČ 382 78, spadající do sítě resortů Landal GreenParks, která provozuje síť rekreačních areálů a kempů (dále také jako resort).
Předmětem těchto Všeobecných obchodních podmínek ubytování a služeb v ubytovacím zařízení (dále také VOP) je úprava podmínek realizace ubytovacích a souvisejících služeb poskytovaných objednateli těchto služeb (dále také jako ubytovaný či uživatel), na základě smlouvy o ubytování (dále také jako smlouva). VOP jsou nedílnou součástí všech ujednání mezi ubytovatelem a ubytovaným. Potvrzením nabídky (včetně nabídky online) Landal Marina Lipno, resp. rezervace ubytovaného (dále také jako rezervace), pak ubytovaný přijímá následující VOP za závazné pro všechna plnění související s předmětem VOP.
VYLOUČENÍ PRÁVA NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Ubytovatel tímto prohlašuje a ubytovaný bere na vědomí, že veškeré učiněné rezervace jsou z právního hlediska závazné. Právo na odstoupení od smlouvy (rezervace) v době 14 dní od učinění rezervace je pro ujednání uzavřená s ubytovatelem s odkazem na § 1837, písm. j) obč.zák. neuplatnitelné.
1. UPLATNĚNÍ
1.1. Tyto VOP jsou platné pro všechny nabídky, rezervace a smlouvy vztahující se na objekt, který bude užíván ubytovaným a veškerá jiná zařízení provozovaná ubytovatelem (dále také jako objekt nebo prostor).
1.2. V těchto VOP se dále označuje pojmem „uživatel“ (nebo „host“) ubytovaný a jím uvedené osoby, které prostor pronájmu a jiná zařízení užívají.
1.3. Tyto VOP nahrazují veškeré předešlé podmínky, žádosti, či jakékoliv jednostranné prohlášení, apod. Ubytovatel tímto odmítá platnost jakýchkoliv jiných obchodních podmínek, které jsou v rozporu s těmito VOP.
1.4. Tyto jiné obchodní podmínky, které nejsou součástí těchto VOP nebo jsou s nimi v rozporu, jsou platné pouze, pokud byly výslovně předem písemně vzájemně ujednány.
2. REZERVACE A UZAVŘENÍ SMLOUVY
2.1. Landal Marina Lipno, resp. Landal GreenParks přijímá pouze rezervace uzavřené osobou starší 18 let. Rezervace provedené nezletilými jsou neplatné.
2.2. Ubytovatel si vyhrazuje právo odmítnout něčím specifické rezervace, zvláště pak ty skupinové (tj. více než 10 osob), bez udání důvodu nebo jim nastavit zvláštní podmínky.
2.3. Ubytovatel po přijetí poptávky ubytování od ubytovaného, tuto nabídku akceptuje či ji vrátí k úpravě, v případě akceptace, pak ubytovatel zašle ubytovanému instrukce k platbě zálohy a po úhradě zálohy následně zašle ubytovatel potvrzení rezervace. Je odpovědností ubytovaného si správnost zaslaných podkladů ihned po přijetí zkontrolovat. Případné nesrovnalosti musíte sdělit bezprostředně ubytovateli.
2.4. Pokud ubytovaný do 48 hodin neobdržíte instrukce k platbě, je povinen se obraobrátitťte se bezodkladně na rezervační oddělení, neboť v takovém případě nemá ubytovaný zajištěnéte právo nárokovat dané ubytování.
2.5. Smlouva mezi ubytovaným a ubytovatelem vstoupí v platnost v momentě, kdy Landal Marina Lipno danou rezervaci potvrdí ubytovanému zasláním instrukcí k platbě a ubytovaný uhradí zálohu.
2.6. Smlouva se vztahuje pouze na pronájem prostoru ke strávení volného času. Jedná se tedy o smlouvu s omezeným trváním.
3. ZMĚNY VE SMLOUVĚ
3.1. Pokud by žádal ubytovaný po vzniku smlouvy provedení změn v jeho rezervaci, není ubytovatel zavázán tyto požadavky akceptovat. Ubytovatel může po vlastním uvážení rozhodnout, zda a do jaké míry budou změny přijaty. Akceptováním takových změn bude ze strany ubytovatele připočten poplatek za změnu - dle platného ceníku.
3.2. Změny v termínu pobytu či místa ubytování nejsou v době kratší než 28 dní před příjezdem přípustné.
3.3. Bude-li chtít ubytovaný od smlouvy po jejím uzavření odstoupit, platí storno podmínky popsané v článku 14.
3.4. Pokud bude muset Ubytovatel změnit rezervaci týkající se umístění nebo typu a/nebo polohy prostoru, může vám nabídnout vlastní alternativu.
4. DODRŽENÍ SMLUVNÍCH PODMÍNEK
4.1. Nájemci ani uživatelům není dovoleno přenechávat objekt pronájmu jiným osobám než těm, které jsou uvedeny ve smlouvě, pakliže nebylo smluveno písemně s Landal Marina Lipno jinak. Dále platí, že ubytovaný je povinen dodržet max. povolenou kapacitu ubytování, která je uvedena v popisu apartmánu na www stránkách Landal Marina Lipno a na podkladu k zaplacení (čl. 2.3), přičemž tuto kapacitu je možné překročit pouze o jedno dítě mladší 2 let, a to bez nároku na další lůžko. V případě porušení tohoto ustanovení to obě smluvní strany považují za hrubé porušení povinností ubytovaný s následky § 2331 zák. č. 89/2012 Sb. Občanský. zák.
4.2. Nájemce se zavazuje uvést všechny nezbytné údaje o sobě a dalších uživatelích na ubytovacím formuláři pro potřeby vedení evidenční knihy ve smyslu zákona č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích, a i ve smyslu zákona č. 326/1999 Sb. o pobytu cizinců na území ČR. Rovněž je nájemce povinen za tímto účelem se prokázat občanským průkazem nebo cestovním dokladem. Správnost těchto údajů pak nájemce potvrdí svým podpisem na formuláři ubytovací knihy.
4.3. Až do začátku ubytování může ubytovaný požadovat, aby do smlouvy vstoupila třetí osoba (nový ubytovaný), které přenechá ubytování. V takovém případě ručí původní ubytovaný za úhradu, včetně ostatních nákladů tímto novým ubytovaným. Ubytovatel bude účtovat paušální administrativní poplatek 810 Kč za každý případ takovéto změny.
5. CENA ZA UBYTOVÁNÍ
5.1. Ubytovaný (resp. uživatel) se zavazuje uhradit ubytovateli smluvní částku, která je uvedena na potvrzení a v podkladech k zaplacení (čl. 2.3).
5.2. Slevy a jiné speciální nabídky nemohou být uplatněny zpětně po učinění rezervace.
5.3. Pokud není uvedeno jinak, rozumí se, že cena je včetně zákonem dané daně z přidané hodnoty.
5.4. Odpovídající rezervační kódy musí být uvedeny přímo při rezervaci, a to buď telefonicky, či písemně po internetu.
5.5. Zvýší-li se po uzavření smlouvy, či více jak 4 měsíce před příjezdem DPH či jiné poplatky (místní poplatky) na základě zákonných předpisů, zvýší se o stejnou částku celková cena zájezdu. Toto navýšení bude ze strany ubytovatele uplatněno nejpozději 21 dní před začátkem pobytu.
6. PŘIJATÉ NÁKLADY
6.1. Kromě ceny za vlastní ubytování jsou k úhradě lůžkoviny, místní poplatky, popřípadě jiné taxy a rezervační poplatek.
6.2. Místní poplatek je stanoven danou obcí, pod kterou resort Landal Marina Lipno spadá. Ubytovaný je ze zásady povinen poplatek určený obci uhradit ubytovateli.
7. PLATBA
7.1. Při rezervaci objektu 6 dní a méně před příjezdem je nutné celou částku za pobyt uhradit okamžitě bezhotovostně (např. kreditní kartou).
7.2. Při rezervaci objektu 7 až 14 dní před příjezdem je nutné uhradit celou částku za pobyt do 3 dnů od zaslání potvrzení rezervace.
7.3. Při rezervaci objektu 15 až 44 dní před příjezdem je nutné uhradit celou částku za pobyt do 7 dnů od zaslání potvrzení rezervace.
7.4. Při rezervaci objektu 45 dní a více před příjezdem je nutné do 14 dnů od zaslání potvrzení rezervace uhradit 30 % z celkové částky za pobyt. Zbylá částka musí být uhrazena nejpozději 30 dnů před začátkem pobytu.
7.5. Nezaplatí-li ubytovaný částku do data splatnosti, jedná se o prodlení v platbě. V takovém případě ubytovatel nabídne ubytovanému možnost uhradit částku v náhradní lhůtě do 3 pracovních dnů . Pokud ani tak ubytovaný neučiní, vyhrazuje si ubytovatel právo na ukončení smlouvy, a to s okamžitou platností. V takovém případě ubytovaný ručí za škody, které v důsledku toho ubytovatel utrpěl nebo utrpí. V případě možných storno nákladů je odkazováno na článek 14 v těchto podmínkách.
7.6. Nebude-li vystavená částka při příjezdu ještě připsána na účet Landal Marina Lipno a ubytovaný nemůže doložit, že částka byla ještě před příjezdem řádně převedena, musí být uhrazena bezprostředně na místě. Pokud tak ubytovaný neučiní je Landal Marina Lipno oprávněn zabránit využívání pronajatého objektu. Při zpětném zjištění, že částka byla již uhrazena, přestože nebyla na bankovním kontě Landal Marina Lipno ještě správně připsána, bude případný přeplatek, vzniklý platbou na místě, zpětně vrácen.
7.7. Ubytovatel má pokaždé právo z jakéhokoli důvodu požadovat náhradu z ušlých zisků.
8. PŘÍJEZD A ODJEZD
8.1. Nástup do pronajatého prostoru je od 15:00 hod v den sjednaného příjezdu. V den odjezdu je nutné prostor opustit do 10:00 hod. dopoledne. Ubytovatel může ubytovat hosta, který se prokáže platným cestovním pasem, občanským průkazem nebo jiným dokladem totožnosti.
8.2. Pokud host opustí pronajatý prostor dříve, než vyprší doba původně sjednaného pobytu, která je uvedena na potvrzení rezervace, nemá host žádné právo na vrácení podílu z částky za pobyt a jiné náklady.
9. POŘÁDEK V RESORTU
9.1. Všichni hosté jsou zavázáni dodržovat domovní pravidla stanovená ubytovatelem, které jsou k nalezení v řádu resortu. Řád resortu si můžete vyžádat na recepci.
9.2. Pokud host nemůže v souladu s čl. 4.2 předložit žádný platný doklad totožnosti, je ubytovatel oprávněn odmítnout takového hosta ubytovat.
9.3. Každý objekt může být obýván pouze takovým počtem osob, pro který je určen.
9.4. Ubytovatel si vyhrazuje právo na změnu funkce a otevíracích dob zařízení resortu, včetně částečného nebo úplného uzavření, aniž byste měli nárok na kompenzaci.
9.5. Za účelem nutných oprav, umožní hosté, během pobytu, provedení drobných prací na objektu pronájmu a jiných zařízení, bez nároku na náhradu škody.
9.6. Z bezpečnostních důvodů není povoleno stavět v prostoru resortu stany.
9.7. Parkováni je povoleno pouze na vyhrazených parkovištích. Pokud host přijel s rozměrným vozidlem (obytný vůz, přívěs ...) je povinen parkovat pouze na centrálním parkovišti.
9.8. Host musí apartmán předat čistý (tzn. umyté nádobí, svlečené ložní prádlo, poklizená kuchyně a lednice a vynesený odpad).
9.9. Host je povinnen si pronajmout ložní prádlo od ubytovatele a uhradit příslušné poplatky obci (poplatek z ubytování). Tyto položky jsou již zahrnuté v základní ceně nájmu.
9.10. Při jednání v rozporu s těmito VOP nebo řády resortu či pokynů personálu je ubytovatel oprávněn ubytovaného a ostatní uživatele bezodkladně vykázat z resortu.
9.11. Porušení pravidel uvedených v těchto VOP, porušení pravidel resortu a/nebo neuposlechnutí pokynů zaměstnanců Landal Marina Lipno zakládá právo ubytovatele na okamžité ukončení smlouvy. Tímto ubytovateli nezaniká právo na nájemné v plné výši, nebo, v případě dalšího pronájmu, snížené o částku získanou za jiné využití nevyužitého prostoru.
9.12. Pokud bude mít vedení resortu důvodné podezření, že ubytovaný využívá pronajatý prostor v rozporu s právem a veřejným pořádkem, je vedení resortu oprávněno zjednat si vstup do pronajatého prostoru.
10. DOMÁCÍ MAZLÍČCI
10.1. V závislosti na daném ubytování může ubytovatel umožnit ubytovanému pobyt s domácím zvířetem, maximálně však 2. Pokud si s sebou chcete vzít svoje domácí zvíře, je nutné to ohlásit již při rezervaci. V takovém případě bude ubytovatelem účtován poplatek za zvíře. Ubytovatel si vyhrazuje právo neumožnit vstup do resortu bez udání důvodu.
10.2. Domácí zvířata nemají umožněný vstup do vodních zařízení, plováren, restaurací, zastřešených zařízení a jiných veřejných zařízení přímo v resortu (pakliže není v závislosti na místě určeno jinak). Domácí zvířata by měla být na vodítku. Mimo to musí být dodržována místní ustanovení. Domácí zvířata nesmí pro ostatní hosty představovat jakoukoli obtíž.
10.3. Zvíře by mělo mít svůj pelíšek (postel, košík atp.), přičemž je nutné zajistit ochranu proti blechám (kapky, pilulky, obojek).
10.4. Zvířata, která je možné chovat pouze v kleci, nepodléhají poplatku za zvíře. I tak musí být při rezervaci nahlášená.
10.5. Domácí zvířata návštěvníků (tj. osob, které nejsou v resortu ubytovány) nejsou v ubytovacích prostorech povolena.
10.6. Pro transport zvířat do jiných zemí EU platí povinnost dodržet veškerou platnou legislativu. Zvířata musí být mimo jiné očkována proti vzteklině a být identifikovatelná na základě čipu či „tetování“. Ubytovaný je zodpovědný za správnost dokladů, které mohou být požadovány k předložení na cílovém místě.
11. UŽÍVÁNÍ PROSTORU, INVENTÁŘ
11.1. Ubytovaný nebo uživatel a ti, kteří jej doprovázejí, jsou osobně zodpovědní za dodržování pořádku ze své strany a jeho spolucestovatelů v okolí prostor a zařízení resortu a za příslušný inventář.
11.2. Ubytovaný zodpovídá za rozbití, ztrátu a jiná poškození složek inventárního seznamu a objektu pronájmu, nebude-li možné doložit, že škoda byla způsobena někým jiným než ubytovaným či uživatelem. Škody, za které odpovídá ubytovaný, musí být nahlášeny ubytovateli a být nahrazeny přímo na místě.
12. KAUCE
12.1. Ubytovatel může na začátku požadovat kauci na pobyt. Maximální záloha je celková částka vaší rezervace za pronajatý objekt. Kauci však lze navýšit, pokud to okolnosti vyžadují (např. při rezervaci skupiny).
12.2. Kauce slouží jako záruka v případě škod a jiných nákladů v širokém slova smyslu, které mohou vzniknout při nedodržení závazků ubytovaného.
12.3. Neuhradí-li ubytovaný kauci, je ubytovatel oprávněn zamezit vstupu do pronajatého objektu.
12.4. Dojde-li k prodlevě v uhrazení kauce, je ubytovatel oprávněn vypovědět smlouvu s okamžitou platností.
12.5. Kauce či případná zbylá částka bude po odečtu za škody na inventáři, pronajatém objektu či jiných nákladů vrácena zpět ubytovanému, nebo uživateli. Případné další nároky na uhrazení přesahující částky za škodu nezanikají s tímto vrácením kauce.
13. VYUŽITÍ INTERNETU
13.1. Ubytovatel disponuje internetovým připojením, které je rovněž volně přístupné i našim hostům, cena za užití je zahrnuta v ceně za ubytování.
13.2. Ubytovatel neposkytuje ubytovanému pro využívání internetu nutné technické a programové vybavení. Ubytovaný si musí potřebné technické a programové vybavení přinést s sebou, toto vybavení musí být legislativně způsobilé k provozu v EU (České republice). Ubytovaný je odpovědný za nastavení, připojení jiných zařízení, stejně jako za bezpečnostní opatření počítače, případně operačního systému. Zvláště pak mu náleží zabezpečit počítač aktuálními antivirovými programy či firewallem.
13.3. Ubytovatel není odpovědný za jakékoliv škody na majetku spojenými s nedbalým zacházením či jinými poruchami v síti.
13.4. Ubytovaný se musí chovat při využívání internetu tak, jak se od zodpovědného a uvědomělého uživatele internetu očekává; měli byste se držet zákonných ustanovení týkajících se využívání internetu. Dbát se přitom musí na autorská práva, kdy by mohla být poškozena třetí strana či dobré mravy. Uživatel si musí být vědom, že užívání výměnných burz k ilegálnímu stahování hudby a filmů může být trestné a může po Vás být požadovaná náhrada škody vzniklá majiteli tohoto druhu vlastnictví. Ubytovatel toto uvádí pouze jako příklad možného porušení práva.
13.5. Při zjištění či podezření na protiprávní jednání nebo jiné zneužívání přístupu na internet je ubytovatel oprávněn odepřít další přístup na síť bez předchozího upozornění.
13.6. Ubytovaný odpovídá za všechna případná protiprávní jednání spojená s užíváním internetu. Bude-li poškozený nárokovat škody na ubytovateli, které způsobil uživatel, musí ubytovaný nahradit ubytovateli vzniklé škody.
14. NÁKLADY NA STORNO POPLATKY
14.1. Pokud není dále uvedeno jinak, tak v případě zrušení rezervace ze strany ubytovaného (odstoupení od smlouvy), je ubytovaný povinen zaplatit sjednanou cenu za ubytování (storno poplatky). Ubytovaný má právo na vracení již uhrazené ceny za ubytování, pokud ke zrušení rezervace dojde do 14 dnů od jejího provedení a současně v období delším, než 30 dnů před sjednaným příjezdem ubytovaného (zahájením ubytování). Jen v tomto případě již nebudou vyžadovány žádné platby.
14.2. Pokud ke zrušení rezervace ze strany ubytovaného dojde ve lhůtě více, jak 14 dnů od jejího provedení, a přitom k zahájení ubytování bude zbývat více jak 30 dnů, tak tyto storno poplatky činí 30 % ceny sjednaného ubytování. V ostatních případech činí storno poplatky 100 % ceny sjednaného ubytování.
14.3. Pokud se ubytovaný do 24 hodin po dohodnutém datu příjezdu nedostaví bez předchozího upozornění, jeho rezervace bude dána do statusu „No Show“. Náklady se v takovém případě pohybují na 100 % celkových nákladů za pobyt.
15. VNĚJŠÍ OKOLNOSTI A ZMĚNA
15.1. Pokud by ubytovateli ke splnění povinností ze smlouvy dočasně nebo trvale zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na jeho vůli, je ubytovatel oprávněn nabídnout ubytovanému náhradní variantu (jiný prostor, či jiný termín v resortu) v průběhu 14 dnů od zjištění nemožnosti splnit smluvní ujednání.
15.2. Tato tzv. „Vyšší moc“ pak vzniká na straně ubytovatele, když úplnému či částečnému plnění smluvního ujednání zabraňují okolnosti, které nejsou v moci ubytovatele. Do těch okolností především spadají válečná nebezpečí, stávky, blokády, požáry, záplavy či jakékoliv jiné přírodní katastrofy a jiná nebezpečí a události, včetně epidemií.
15.3. Ubytovaný je oprávněn tuto náhradní variantu odmítnout, musí však tak učinit v průběhu 14 dnů od obdržení náhradní nabídky od ubytovatele. V takovém případě má ubytovatel právo smlouvu ukončit s okamžitou platností. Ubytovanému vzniká nárok pouze na vrácení již uhrazené částky . Ubytovateli však nevzniká povinnost k jiné úhradě vůči ubytovanému, např. náhrada jakékoliv škody apod. z důvodu neuskutečněním pobytu.
16. VÝPOVĚĎ
16.1. Ubytovatel má vždy právo smlouvu vypovědět s okamžitou platností, a to v případě, kdy nejsou správně nebo jsou neúplně uvedeny osobní údaje o nájemci či uživateli, a pokud tato data přes vyžádání nejsou do stanoveného data dané k dispozici. V takovém případě má ubytovatel nárok na náhradu škody, která dřívějším vypovězením smlouvy vzniká.
17. ODPOVĚDNOST
17.1. Ubytovatel nepřebírá žádnou odpovědnost za krádeže (ani odcizení z uzamčených prostor obytného prostoru či bazénu), ztrátu nebo škodu na předmětech či osobách, které vzniknou během nebo v důsledku pobytu v zařízení Landal Marina Lipno než tu, která vyplývá z platných právních předpisů (§ 2946 a násl. zák. č. 89/2012 Sb. Občanský. zák.). Uživatelé jsou povinni uložit své věci na vyhrazená místa, která určil ubytovatel.
17.2. Ubytovatel není pořadatel zájezdu (dle §2521 a násl. zák. č. 89/2012 Sb. Občanský. zák.), nepřebírá tak žádnou odpovědnost za škody (nemajetkovou újmu), které vznikají v důsledku ztráty prožitku či spokojenosti z dovolené nebo při podstatném zkrácení dovolené a náhrada veškerých dalších následných škod je vyloučena. Ubytovatel nepřebírá dále ze zásady žádnou odpovědnost za nárokování náhrady škody, která podléhá pojištění.
17.3. Ubytovatel neodpovídá za nedostatky ve službách, které byly způsobeny třetí stranou.
17.4. Ručení za materiální škody je omezeno pouze do maximální výše, která vyplývá z platných právních předpisů (§ 2948 zák. č. 89/2012 Sb. Občanský. zák.).
17.5. Ubytovaný odpovídá za veškeré ztráty a škody na pronajatém prostoru nebo majetku ubytovatele, či třetích osob, které byly způsobeny během užívání ubytovaným, nehledě na to, zda to bylo způsobeno jako důsledek přímého jednání ubytovaného, či jednání třetí strany, která se svolením ubytovaného se pohybuje v prostorách zařízení resortu.
17.6. Ubytovaný tímto prohlašuje, že nebude požadovat od ubytovatele jakékoliv náhrady případně vzniklé škody způsobené třetí straně, které vedou k jednání nebo opomenutí způsobené ubytovaným, či jednání třetí strany, která se svolením ubytovaného se pohybuje v prostorách zařízení resortu.
17.7. Odpovědnost za veškeré mimosmluvní nároky na náhradu škody jsou ze strany ubytovaného vyloučeny.
17.8. Ubytovatel neodpovídá za případný hluk způsobený třetí osobou či ostatními hosty v resortu.
17.9. Jmenovaná omezení odpovědnosti neplatí pro škody způsobené ohrožením na životě a zdraví a zanedbáním závazků a povinností, které vyplývají z povinnosti ubytovatele, či někým z jeho reprezentantů.
17.10. Při nástupu do ubytování obdrží ubytovaný klíče, od apartmánu i vstupu do společné části budovy ve které se nachází sklepy (dále společně jen „klíče“). Ubytovaný je povinen předejít ztrátě, zničení, poškození těchto klíčů, jakož i zpřístupnění klíčů třetím osobám, které s ním nejsou společně ubytováni. V případě ztráty klíčů je ubytovaný povinen neprodleně tuto ztrátu nahlásit na recepci resortu. V případě, že tak neučiní, ubytovatel nenese odpovědnost za vzniklou škodu související se ztrátou klíče. Ubytovaný se tímto zavazuje, že při ztrátě klíče uhradí ubytovateli náhradu škody ve výši odpovídající částce na výměnu nového zámku a pořízení sady nových klíčů. Ubytovaný tímto souhlasí s náhradou škody ve výši odpovídající částce cca 20.000 Kč, která odpovídá vynaloženým nákladům ubytovatele, jelikož je nezbytné nahradit klíče od apartmánu (celkem 6ks) a zámkové vložky 5. bezpečností třídy (apartmán + sklep).
18. REKLAMACE POBYTU
18.1. Přes všechna úsilí ze strany ubytovatele se může stát, že budete mít oprávněnou stížnost ve vztahu ke sjednanému pobytu. Tuto reklamaci musí ubytovaný oznámit bez zbytečného odkladu osobně přímo v recepci ubytovatele nebo na email: gm@marinalipno.cz. Nebude-li stížnost ubytovaného vyslyšena k jeho spokojenosti, má ubytovaný možnost nejpozději 1 měsíc po odjezdu z resortu písemně zaslat na Landal Marina Lipno, klientský servis, Slupečná 310, 382 78 Lipno nad Vltavou s tím, že jeho stížnost bude zpracována s maximální pozorností. Všechny smluvní nároky jsou promlčeny po dvou letech a nebude na ně nadále brán zřetel.
18.2. Pokud Vám nedokáže pomoci ani náš zákaznický servis, máte možnost předložit Vaši žádost České obchodní inspekci.
MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: https://adr.coi.cz
Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů.
Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz
Vydáním těchto Všeobecných obchodních podmínek ztrácejí svou platnost všechny předcházející publikace.
Na základě novely zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, přibyla povinnost informovat o „subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je pro daný typ nabízeného, prodávaného, poskytovaného nebo zprostředkovaného výrobku nebo služby věcně příslušný“. Taková informace má být spotřebiteli sdělena jasným, srozumitelným a snadno dostupným způsobem a má zahrnovat rovněž internetovou adresu takového subjektu. Zákon výslovně uvádí, že provozuje-li podnikatel internetové stránky, má být informace uvedena i na těchto stránkách, a pokud podnikatel v rámci uzavření smlouvy odkazuje na své obchodní podmínky, musí být informace obsažena i zde.
Ubytovatelé
1. Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: https://adr.coi.cz
Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb. o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz.
2. V souladu s ustanovením § 1837 písmena j) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ubytovanému jako spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovací zařízení poskytuje plnění v určeném termínu.
Provozovatelé restaurací
1. Host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: https://adr.coi.cz
Všeobecné podmínky (PDF)
19. (CESTOVNÍ) DOKLADY
19.1. Ubytovaní jsou sami zodpovědní za to, že u sebe mají platný doklad totožnosti (rovněž pro domácí zvířata). Ubytovatel neručí za následky vzniklé chybějícími doklady.
20. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
20.1. Ubytovaný souhlasí se shromažďováním, uchováním a zpracováním osobních údajů (dále také jako údaje) obsažených v jeho rezervaci a smlouvě správcem Landal Marina Lipno (příp. jeho zaměstnanci) pro účel stanovený níže s tím, že podrobné Informace o zpracování osobních údajů klientů a obchodních partnerů jsou uvedeny na www stránkách Landal Marina Lipno (dále také jako Informace). Se všemi vyplněnými částmi rezervace a smlouvy byl uživatel seznámen, všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně.
Landal Marina Lipno je oprávněna tyto údaje dále předat k dalšímu zpracování Landal GreenParks B.V., se sídlem Dr. van der Stamstraat 4, 2265 BC Leidschendam, Nizozemsko, který rovněž ohlásil ukládání osobních dat u holandského registru na ochranu osobních dat v Haagu. Účelem zpracování těchto osobních údajů jsou administrativní úkony (provoz mezinárodního rezervačního systému).
20.2. Veškerá Vaše práva související se zpracováním těchto údajů jsou pak uvedena v čl. 4 Informací (Vaše práva).
21. VŠEOBECNÉ
21.1. Ubytovatel Vám zašle korespondenci v digitální podobě, pakliže se neprokáže, že taková komunikace možná není.
21.2. Ubytovatel neodpovídá za očividné tiskové a větné chyby.
21.3. S vydáním této verze VOP zaniká platnost předchozí verze VOP.
21.4. Ubytovatel neprovozuje cestovní kancelář, zajištuje pouze ubytovací služby. Odpovědnost ubytovatele tak vyplývá pouze ze smlouvy o ubytování dle § 2326 a násl. Občanského zákoníku. Veškeré nároky vyplývající z ostatních závazků, zejména smluv o zájezdu je třeba uplatnit u jejich pořadatele.